עבודה בניו יורק

לפעמים בחיים קופצות הזדמנויות משונות, לעשות דברים, לנסות דברים חדשים, לצאת גם להרפתקה, מבחינת הסביבה ומבחינת עצמנו ומהלך התפתחותנו, לפעמים זה יהיה קשור באהבה, לפעמים בהצלחה, לימודים או כמובן עבודה. עבודה תוכל להיות כל דבר שיעלה בדעתנו, בכל תחום, כל תפקיד או בורג במערכת או מקום כזה או אחר. ישנם עבודות מן הסתם בארץ בסביבה המוכרת והקרובה, וישנם עבודות מסוג אחר, משהו שיותר קשור בחוויה, למשל עבודה בניו יורק. אנשים רבים עושים זאת, עוצרים את חייהם ואת שיגרתם לרגע או ממשיכים את חייהם ובעצם מתקדמים, ומנסים עבודה בניו יורק. עבודה בניו יורק תעזור לנו רבות, אנו נלמד דברים רבים, בעבודה עצמה ועל עצמנו כמובן.

נכון שהמון בחורים ובחורות צעירים עושים זאת לאחר השירות הצבאי, אבל זה לא אומר שאי אפשר לעשות זאת גם בתקופות יותר מתקדמות של החיים, כל אחד ומסלול חייו. ישנם כאלה שבוחרים לעשות זאת במיקומים שונים, במדינות שונות, וכל מקום הוא מקום חדש לנו, וכל מקום יהיה עם מנטליות שונה ממה שאנו מכירים. ואנו נצטרך להתאים את עצמנו למקום, ללמוד להשתלב, לקבל אתגרים חדשים בעבודה ופשוט לעבור חוויה ולהתנסות. נכון שבחורים ובחורות אחרי הצבא עושים זאת כדי לצלול במים ולהתחיל ללמוד לשחות בעולם ולמצוא נתיב, אבל לכל אחד החיפוש העצמי, בא בשלב אחר.

לכל אחד מאיתנו ישנו המסע הזה, ולא נוכל לעשות זאת אם לא נצא מתוך התמונה וקצת נתרחק, אם ננסה לשחות לבד בים הגדול בלי השגחה של הורים או סביבה מוכרת ותומכת, להוריד את ההגנות שלנו ופשוט לחפש את הדרך שלנו כאן. לשם כך ישנם החוויות האלה, שאנו מחליטים לצאת אליהם לבד, במקרים מסוימים עם חבר טוב מהבית, למצוא עבודה בניו יורק, להתחיל לעבוד ולחסוך כסף, במקביל להנות, להראות בגרות, אחריות ולהתקדם לעבר מטרות שאנו מציבים לעצמנו לפני כן. אם התחברנו לעבודה, אם התחברנו למקום ולאנשים, אם מצאנו את עצמנו או נכנסנו לאיזשהי שגרה במקום בו אנו נמצאים. רוב החברות הפועלות בחו"ל מציעות בד"כ תנאים טובים מאוד לעובדים שלה עם מגורים מסודרים ורובן גם מציעות החזרים על כרטיסי טיסה, ושמדובר על טיסות לניו יורק הסכומים אינם קטנים וחשוב לקבל החזר.

אם דברים מסתדרים ואנו עומדים בציפיות של עצמנו, אנו יכולים לחזור לארץ עם לא מעט כסף מה שמקל על כל אחד שחוזר מחו"ל וצריך זמן התאקלמות חזרה ולחפש שוב עבודה בארץ. כמובן שישנם כאלה שמתחברים לזה כל כך מה שהופך עבודה בניו יורק לקבועה ולשינוי כל פאזת החיים למקום אחר וחדש שטוב לנו בו. עבודה בניו יורק יכולה לעזור לנו רבות, וגם אם המסע לא צלח זה לא אומר שום דבר, כי ניסינו ועכשיו אנו חכמים יותר. עבודה בניו יורק יכולה להיות בכל מיני תחומים, תחומי המכירות מאוד בולטים מבחינת סוגי עבודה בניו יורק שאפשר למצוא, אנו גם יכולים לשנות מקום, או להחליף לפי איך שנראה לנו.

צרו קשר לבירורים ושאלות ללא התחייבות