לעבוד בארצות הברית

לעבוד בארצות הברית

לעבוד בארצות הברית זהו חלומם של צעירים רבים אשר מחפשים "להביא את המכה". או במילים אחרות: להרוויח כסף רב ככל האפשר ובתקופה קצרה ככל האפשר. ואכן, צעירים רבים יוצאים לעבוד בארצות הברית כדי להרוויח כסף. ישנם כאלה אשר יוצאים לעבוד בארצות הברית גם בגלל השכר אך גם בגלל החוויה הייחודית: להרוויח כסף בצורה עצמאית, במנותק מהמשפחה ומהחברים בארץ זרה ומלאת אפשרויות. צעירים רבים יוצאים לעבוד בארצות הברית עם בן או בת זוג ובכך משלבים יחד חוויה כפולה של טיול רומנטי בארץ אחרת בנוסף ליכולת להרוויח כסף בעבודות מזדמנות שונות.

לעבוד בארצות הברית משמעו לעבוד במגוון רחב של עבודות. כמובן שאלו אשר עובדים בצורה חוקית בארצות הברית פותחים את עצמם למגוון רחב יותר של אפשרויות עבודה. עם זאת, צעירים ישראלים רבים אשר יוצאים לעבוד בארצות הברית אינם תמיד עושים זאת בצורה חוקית משום שהם לא מקבלים אשרת עבודה או שהם אינם אזרחי ארצות הברית. לכן, רבים מאלו אשר הולכים לעבוד בארצות הברית מוצאים את עצמם בפחד תמידי ממשטרת ההגירה. משטרת ההגירה אינה חוסכת באמצעים ובניסיונות לגרש את אלו אשר באו לעבוד בארצות הברית. רבים שנתפסו על-ידי הרשויות ללא רשיונות מתאימים לעבודה מוצאים את עצמם מגורשים מהמדינה לתקופה של חמש עד עשר שנים.

לעבוד בארצות הברית משמעו לעתים לעבוד בעבודות אשר דורשות כוח פיזי רב. לרוב, צעירים גברים, מוצאים את עצמם עובדים בעבודות גופניות כמו הובלות רהיטים או מנעולנות. צעירים אחרים וגם צעירות, יוצאים לעבוד בארצות הברית, בכל רחבי המדינה, בעבודות אשר קשורות למכירות. צעירים רבים מוכרים מוצרים שונים כמו מוצרי קוסמטיקה, חצאיות, מיישרי שיער, צעצועים, קריסטלים ומוצרים שונים במהלך זמן המכירה. עבודות אלה מתבססות לרוב על עמלות של מכירות. לא כולם יכולים להרוויח כסף רבה כשהם יוצאים לעבוד בארצות הברית.

צרו קשר לבירורים ושאלות ללא התחייבות